Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 november 2006, 17:16
Zomer
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Gat CV ivm afstuderen?

Hallo allemaal,

Ik zit enorm te twijfelen wat ik allemaal moet doen met mijn studie en werk. IK hoop dat iemand mij dus een beetje op de goede weg kan helpen.
Ik ben vijf jaar geleden begonnen met een opleiding die ik eigenlijk al in het tweede jaar niet zo leuk meer vond. Ik ben er toch mee doorgegaan, omdat ik t anders zo zonde vond om te stoppen (heb mn vorige opleiding ook niet afgemaakt). Ik ben als voltijd begonnen en ben na het derde jaar overgestapt naar de deeltijd, en inmiddels zit ik al in mijn zesde jaar. Ieder jaar weer had ik twijfels of ik door zou gaan, maar nu heb ik eindelijk besloten dat ik toch wel heel graag mijn papiertje wil halen.

Nu komt het probleem.. de combinatie met werken valt mij zo ontzettend zwaar. Ik heb een zware baan (32 uur, LVG jongeren met gedragsproblemen), loop 2 dagen in de week stage en ga 3 avonden in de week naar school. Ik ben bang dat ik t zo allemaal niet ga redden om dit jaar af te studeren...

Ik zit er serieus over te denken om mijn baan op te zeggen. Waarschijnlijk kan ik een paar maanden vooruit met mijn spaargeld.
Maar zitten potentiele werkgevers wel te wachten op iemand met een gat in zijn cv? Moet ik blijven werken en nog langer doen over mijn opleiding of stoppen en binnen een paar maanden afstuderen?

Ik hoop dat iemand goede tips heeft! Alvast bedankt in ieder geval!

Groetjes Zomer
Met citaat reageren