Los bericht bekijken
  #6  
Oud 20 oktober 2006, 10:57
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: HBO Facility Management

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik Bekijk bericht
Dus met andere woorden,
je kan er super veel kanten mee op?
Weet jij mischien ook als je de opleiding afgerond hebt dat je dan een goeie kans hebt op een baan op HBO niveau?

P.S. Bij HanzeHogeSchool Te Groningen geven ze die opleiding ook ik heb diploma van Medewerker, Facilitaire Dienstverlening en Leidinggevende, Facilitaire Dienstverlening, en kan dus 3 jaar HBO doen en daarna nog 1 jaar Universiteit Master Facility Management noemen ze dat ook wel.

Ik weet zelf al 1 ding wat ik zekker niet wil gaan doen en dat is in een hotel/restaurant werken of cateringbedrijf ect, dat soort bedrijven wil ik niet werken.
Evenementen vind ik wel leuk, maar in een ziekenhuis heb je ook veel dingen dat onder Facilitair zich bevind, bijv. Hoofd Logistiek of Hoofd Beveiliging, Hoofd Telefooncentrale ect,ect, zo gaat dat maar door, uiteraard weet ik dat je altijd als medewerker begint bij zo'n instelling.

Is Facility Management dan wel iets voor mij? als ik zo wie zo niks in de catering of restaurant/hotel wil gaan doen?

Nogmaals bedankt.

Erik.
Zoals een eerdere schrijver als stelde, je kunt met facility management alle kanten op, zelf ben ik 38, ik heb al op verschillende facilitaire afdeilingen gewerkt (in verschillende bedrijven). Geen dag is hetzelfde, echt heel leuk werk.
Met citaat reageren