Los bericht bekijken
  #170  
Oud 18 juli 2013, 22:16
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Wat me enorm frustreert, is de vraag: waarom kom ik niet in beweging? Waarom zit ik muurvast, wat belemmert me? Waarom zit er totaal geen schot in? Ik solliciteer niet, ik netwerk werk niet omdat ik simpelweg niet weet waar ik naar op zoek ben.

Dat geldt overigens niet alleen qua werk, maar ook op het gebied van woonruimte en vriendin.

Vanavond wilde ik op internet naar werk gaan zoeken:
• Werk.nl: vacatures binnen straal van 50 km binnen mijn postcode, vervolgens naar functies in de verzorging omdat ik niet meer op kantoor wil. Ook heb ik nog even bij onderwijs, cultuur, toerisme gekeken.
• Google: werken in het buitenland, werken in Málaga

Veel verder dan dit ben ik niet gekomen omdat ik simpelweg niet weet waar ik naar moet zoeken. Het is zó frustrerend als je hunkert naar ander werk, maar niet weet waar je naar moet zoeken en hoe.

Daarom denk ik dat een soort van arbeidscoach samen met mij zou moeten gaan zoeken om te kijken waar het mis gaat. Waarom maak ik bepaalde keuzes? En waarom bepaalde keuzes juist niet? Waarom kom ik tot bepaalde gedachtestromen? Op die manier kan de arbeidscoach vaststellen waar het vastloopt.
Met citaat reageren