Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 november 2007, 17:12
annmighty annmighty is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 november 2007
Berichten: 6
annmighty is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie oproepkrachten kassa: graag commentaar

Willen jullie alsjeblieft mijn sollicitatiebrief nakijken op grammatica, vlot lopen van de zinnen en of mijn brief bij de functie en de competenties past? Alvast heel erg bedankt!!
----------------------------------
Functie: verkopen en assisteren bij de kassa van een boekenwinkel
beantwoorden van vragen en doorverwijzen van klanten.
Winkelwerkzaamheden: kasten inruimen en goederen opbergen.

Competenties: affiniteit met boeken / vakkennis.
accuraat, integer, klantgericht, samenwerken en zelfstandig werken.
----------------------------------

Xxx (briefhoofd)

xxx, 29 november 2007

Betreft: sollicitatie oproepkrachten voor de kassa


Geachte mevrouw xxx,

Naar aanleiding van de vacature op uw website, solliciteer ik graag naar de bovengenoemde functie. Deze functie spreekt mij erg aan, omdat ik ervaring op wil doen in de boekensector en tijdelijk werk zoek waarbij ik klantencontact heb.

Als servicemedewerker bij een bioscoop heb ik ervaring opgedaan met het beantwoorden van vragen van klanten. Hierbij werkte ik nauwkeurig door rustig en duidelijke antwoorden te geven op (mogelijke) vragen van de klant. Ik kan zelfstandig werken, maar als ik hulp nodig heb vraag ik daar om.

xxx als werkgever spreekt mij aan, omdat het een grote winkel is met een breed assortiment aan boeken waar ik zelf altijd graag kom. Dit komt overeen met mijn interesse voor verschillende genres literatuur. Tijdens mijn studies xxx (bachelor) en xxx (master) heb ik deze interesse aangevuld met kennis over de boekenwereld.

Graag zou ik mijn motivatie verder toelichten in een persoonlijk gesprek.
Ik zie uit naar uw spoedige reactie.


Met vriendelijke groet,

(elektronische handtekening)

xxx
Met citaat reageren