Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 oktober 2008, 18:08
Xaviour Xaviour is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2008
Berichten: 3
Xaviour is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Junior Engineer Graag commentaar.

Graag zou ik jullie commentaar op mijn sollicitatiebrief geven en eventueel verbeterpunten. Nederlands is niet mijn moedertaal en ik heb geprobeerd zo veel mogelijk grammatica -en spelfouten uit mijn brief te halen.

Alvast bedank

Anthony

Ik solliciteer naar de functie Junior Engineer Avionic.

Je beschikt over een (bijna) afgeronde hbo-opleiding op het gebied van Aviation Engineering, Vliegtuigbouw, projectmatig werken en affiniteit metaffiniteit met computersystemen is tevens een pre. Je beheerst de Engelse taal in woord en geschrift. Ervaring als (junior) Engineer is een pre.
Onderstaande competenties typeren jou:
- Werken in teamverband
- Initiatief
- Klant- en servicegerichtheid
- Aandacht voor kwaliteit
- Impact


Betref: Vacature (Junior) Engineer Avionics

Geachte mevrouw xxxxxxxxxxxxxx,

Onbemand vliegen en toch veilig aan uw bestemming komen. Avionica zal dit waar kunnen maken in de toekomst. Omdat ik hier sterk in geloof en graag iets wil bijdragen, weet ik dat deze functie heel goed bij mijn zal passen. Daarom solliciteer ik met veel belangstelling naar de functie Engineer Avionics.

Tijdens mijn stage bij de afdeling xxxxxxxxx, voerde ik een update uit voor de handboek xxxxxxxManual en heb ik mijn kennis over luchtvaart wetgeving opgedaan. Mijn enthousiasme voor de wet –en regelgeving werd sterk geprikked toen ik mee had gedaan met het verwerven van de nieuwe onderhoud erkenning van de xxxxxx autoriteit. De ondersteuning aan de operator op het gebied van regelgeving maakt de baan voor mij daarom extra aantrekkelijk.

Verder spreekt de diversiteit en de mogelijkheid om een vak te leren binnen de sectie me erg aan. Als een starter zie ik dit als een goede kans om mijn opgedane kennis verder te ontwikkelen. De functieomschrijving sluit bovendien heel goed aan bij mijn Bachelor opleiding, daarom denk ik dat ik met mijn kennis op het gebied van luchtvaart techniek iets kan bijdragen aan de afdeling.

De door u genoemde capaciteit herken ik mezelf in. Ik heb tijdens mijn opleiding leren in een teamverband te werken door samen met andere studenten diverse projecten uit te voeren. Mijn ervaring in de dienstverlenende sector heeft er voor gezorgd dat ik beschikt over klantgerichtheid en communicatieve vaardigheden. Ik beheers over goede Engelse taal. Tevens bezit ik over goede vaardigheid voor de computersysteem en bied ik graag ondersteuning aan de anderen. Met veel plezier heb ik diverse ondersteuningen kunnen aanbieden aan de afdeling xxxxxx tijdens mijn afstuderen binnen xxxxxxxx.

Ik hoop dat deze brief en de bijgevoegde Curriculum Vitae u voldoende heeft ingelicht en uw interesse in mij geprikkeld heeft. Verder licht ik graag deze brief en mijn Curriculum Vitae in een persoonlijk gesprek aan u toe.

Met vriendelijke groet,




Allemaal alvast bedank

Anthony
Met citaat reageren