Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 oktober 2012, 22:35
trOnk12 trOnk12 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2012
Berichten: 1
trOnk12 is on a distinguished road
Standaard HBO - mogelijkheden in ICT

Beste mensen,

Omdat ik binnenkort eindexamen moet maken en hoop te slagen is mijn volgende stap 't HBO.

Ik ben van plan technische informatica op 't hbo in den bosch te gaan studeren ( Avans ). Volgens de keuzegids staat de opleiding goed aangeschreven in Den Bosch ( nummer 1 in Nederland ).

Omdat ik van verschillende bronnen te horen krijg dat het niveau van 't hbo bedroevend laag is wil ik julli het volgende vragen :

Vinden jullie wat je op 't hbo geleerd hebt goed terugkomen tijdens je werk ?
Vinden jullie dat het niveau werkelijk zo laag is ? Of zijn dat studies zoals commerciele economie, psychologie enz. die het niveau van 't hbo omlaag halen. ?

Denken jullie dat je met 't hbo straks niet veel waard bent bij een werkgever ?

Mijn vriend heeft tegen mij verteld dat je met een wo-papiertje in een R&D clubje terecht kan komen en zonder niet. Dat is het enige voordeel van wo studie ( Als we het over ICT hebben ) . Wat hij daarbij heeft verteld is dat vaak wo'ers , hbo functies vervullen waardoor.

Denken jullie dat hbo over x aantal jaren zelfs niet een volwaardig bachelor is ? Denken jullie dat het zover kan komen ? Of zit er juist verbetering in ?

Maak je kans in het buitenland met bovengenoemde diploma ?

En verdien je meestal meer met een wo-papiertje als we het over ICT-wereld hebben ?

Alvast bedankt
Met citaat reageren