Los bericht bekijken
  #7  
Oud 2 april 2008, 21:20
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard Re: Open solicitatie, graag commentaar

Mooie brief!!! Wat kleine aanwijzingen.... voorderest mijn complimenten!!!! xxx Brigitte

Geachte <eigenaar>,

Via mijn vader, <naam>, lid van de <vereniging>, ben ik meer over uw bedrijf te weten gekomen en ben ik erg enthousiast geraakt. Uw bedrijf verkoopt producten over de hele wereld en is marktleider in haar branche. Deze aspecten spreken mij erg aan. Het internationale aspect sluit goed aan op mijn studie <internationale studie>.

In uw bedrijfsfilosofie worden R&D en kwaliteit benadrukt, met mijn oog voor detail en kennis van marketing ben ik er van overtuigd te kunnen bijdragen aan het uitdragen van deze filosofie in de markt. Uit het feit dat <bedrijf> een prachtig gloednieuw gebouw heeft neergezet maak ik op dat uw bedrijf een flinke groei doormaakt. Op (tijdens ...op.. opleiding vind ik niet zo mooi klinken) de <opleiding> heb ik een brede theoretische achtergrond opgedaan (Kennis opgedaan? ahctergrond kun je toch niet opdoen? ) over management, strategie, marketing en organisatie. Ongetwijfeld is deze kennis toepasbaar bij uw groeiende bedrijf.

Tijdens mijn stage bij <stage bedrijf> in Amerika heb ik geleerd hoe je je als niche speler in de markt kunt positioneren. Op drie verschillende beurzen heb ik contacten gelegd met potentiële nieuwe klanten. De theoretische kennis van marketing, opgedaan aan de <opleiding> in combinatie met mijn zelf-aangeleerde kennis over grafisch design heeft me instaat gesteld om <stage bedrijf> van professionele promotie te voorzien tegen marginale kosten. Door tijdens mijn stage en studie een eigen onderneming op te starten (komma) heb ik ook geleerd om verschillende taken tegelijkertijd te managen.

Eind augustus zal ik mijn studie aan de <opleidingsinstituut> afronden. Graag zou ik daarna bij uw bedrijf aan de slag gaan. Ik hoop dat deze brief u de aanleiding geeft om mij uit te nodigen tot een oriënterend gesprek. Ik zal u daarom over een week bellen. Voor meer informatie over mijn werkervaring en studie verwijs ik u naar mijn curriculum vitae die is bijgevoegd.

Hoogachtend,
Met citaat reageren