Los bericht bekijken
  #2  
Oud 13 januari 2014, 09:35
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Dus mijn vraag hierbij is: Wat moet ik doen?
Als ik het goed begrijp twijfel je niet alleen tussen verschillende richtingen, maar ook tussen verschillende niveaus. Wat het laatste betreft: als je al moeite hebt met biologie en chemie op hbo-niveau, denk ik niet dat de universiteit een haalbare kaart is. Als ik jou was, zou ik me eerst een richten op een passende hbo-opleiding en wanneer je dat diploma hebt, kun je altijd nog naar de universiteit. Ik raad je aan om de komende tijd de open dagen van de hogescholen te bezoeken die een opleiding aanbieden die jou aanspreekt. Ga praten met docenten en studenten en kom er zo achter wat de opleiding concreet inhoudt, wat de moeilijkheidsgraad van de lesstof is en wat je ermee kunt worden. Daarnaast kun je ook gaan praten met mensen die een beroep uitoefen dat jou aanspreekt. Sla je adressenboek er nog eens op na en neem contact op met mensen die jou verder kunnen helpen. Zo kun je voor jezelf bepalen welke richting jij op wilt en kun je een opleiding kiezen die het beste bij je past. Succes!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren