Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 maart 2009, 14:28
plotiemoos plotiemoos is offline
Banned
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 10
plotiemoos is on a distinguished road
Standaard Feedback gevraagd open sollicitatie

Zouden jullie me kunnen helpen met het beoordelen van deze brief.
Hij moet eigenlijk vandaag nog de bus op, daar ik weet dat ze net een sollicitatieprocedure achter zich hebben, en dat ze nu bezig zijn met de gesprekken. Mijn oude stagebegeleider gaf aan dat ik maar ene open sollicitatie moest schrijven, ik weet namelijk dat ik het goed gedaan heb op stage, dus ze geeft dat niet voor niets aan, maar aangezien de gesprekken al bezig zijn, hoop ik er nog tussen gezet te kunnen worden.
Vond het dan ook heel moeilijk om deze brief te schrijven, juist omdat ik de school ken, ik weet dat ze graag een sollicitatie van me willen (hebben ze ook aangegeven toen mijn stage klaar was), maar ook dus omdat ze bezig zijn met een docent aan te nemen....

ik zou het echt super ivnden als jullie wat tips en tools hebben, ik heb het gevoel da tik niet elke zin evne goed heb geplaatst en misschien dat er nog wat bij moet.


dit is mijn brief:



Geachte Mevr. XXXXXX

Hierbij schrijf ik een open sollicitatie voor de functie van docent zorg en welzijn op uw school. Tijdens mijn telefonisch onderhoud met mevr. XXXXXXXXX gaf zij aan om een open sollicitatie aan u te richten.
Mijn interesse voor deze functie op uw school is gewekt tijden de stage voor mijn lerarenopleiding.

Onderwijs in modules is een goede overzichtelijke leervorm. Door de modules zitten leerlingen niet gelijk vast aan de richting die ze gekozen hebben. Het biedt de leerlingen structuur in het onderwijs, variatie in het lesaanbod en kennis op meerdere vlakken.

Op mijn huidige werk ben ik, als leidinggevende, voortdurend bezig met instructie, dit door de voortdurende toestroom van nieuw personeel uit de opleiding. Iedereen die binnen komt bezit een basisvaardigheid. Deze kennis dient uit op de werkvloer te worden verdiept en verbreedt, alwaar ik in beeld kom. Afhankelijk van de reeds opgedane kennis pas ik mijn instructie voortdurend aan op de groep of individu.

Dit vraagt een groot aanpassingsvermogen en flexibiliteit, daar de dagelijkse werkzaamheden ook door moeten gaan. Deze eigenschappen bieden een goede basis voor een docent op het VMBO.

Voor een compleet overzicht van mijn arbeids- en opleidingsverleden verwijs ik u naar de bijgesloten Curriculum Vitae.
Graag zou ik mijn sollicitatie toe willen lichten op een gesprek. Hierover neem ik over twee weken contact met u op.

Hoogachtend,

Sandra
Met citaat reageren