Los bericht bekijken
  #5  
Oud 7 juni 2009, 15:48
lod1221 lod1221 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 juni 2009
Berichten: 2
lod1221 is on a distinguished road
Standaard Re: wie start er in sept 09 ook deeltijd MWD in Rotterdam?

Qua reisafstand heeft Inholland zeker mijn voorkeur, liever eigenlijk nog HS Leiden. Zoals ik eerder al schreef is het bij de meeste Hogescholen helaas zo dat je voor het volgen van college's ed echt een hele dag moet uittrekken. In Leiden is het op dinsdag van 9.00-22.00 uur. In Utrecht en Amsterdam moet je ook uitgaan van een complete dag. Bij de Haagse Hogeschool is dat hetzelfde verhaal. Weet jij hoe het bij Inholland zit met de eisen van het hebben van een relevante baan/functie? Ik weet dat je in R'dam pas vanaf het tweede jaar een relevante werkplek moet hebben.

Ik heb een blauwe maandag HBO-SJD bij Inholland gevolgd. Wat je over Inholland schrijft klinkt heel herkenbaar. Het NCOI is echt heel flexibel, ik ben van plan om daar ook naar de open dag te gaan. Ik heb geen ervaringen met het NCOI, het enige wat ik weet is dat het een behoorlijk prijzige HS is.
Wat heeft jou voorkeur?

Wordt het werk als schuldbemiddelaar als volledig relevant gezien? Mijn functie is wel gelieerd aan de sociale sector, echter heb ik geen dagelijks cliëntcontact. Ik denk dat ik op termijn of van functie moet wisselen of iets buiten de gemeente zal moeten zoeken. Momenteel ben ik met een loopbaantraject bezig om uit te zoeken wat ik verder wil.
Met citaat reageren