Los bericht bekijken
  #3  
Oud 30 november 2008, 21:49
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: mijn eerste sollicitatiebrief

Hoi graag help ik jou!
Ziet er ok uit, als je voor de eerste keer een sollicitatiebrief schrijft.
Je gebruikt daadwerkelijk vaak de ik-vorm; in principe niet slecht want het gaat immers over jou, nietwaar?
Ik zal een paar ‘ik’ vormen omzetten. Het is aan jou om te begrijpen wat ik heb gedaan zodat je dit mee kan nemen naar je volgende brief.



Geachte mevrouw ***,

Met groot enthousiasme las ik op de website laboratorium.nl uw vacature voor ** analist. Momenteel volg ik een HBO deeltijdstudie ********** Hogeschool en ben ik op zoek naar een uitdagende baan waar ik veel kan leren. (Hogeschool en ben ik op zoek naar een uitdagende, leerzame baan)Je gebruikt hier één keer de ik vorm ipv 2

Ik voel me thuis in de *** industrie en ga elke dag met plezier naar mijn werk. Ik wil mij nu verder ontwikkelen en daar dit niet meer mogelijk is bij mijn huidige werkgever ben ik op zoek naar een nieuwe baan. (Je hebt deze zin in de vorige anlinea ook gebruikt) Mijn werkervaring als *** analist sluiten goed aan bij de eisen van de vacature. Ik ben bekend met de kwaliteitscontrole van *** en daarbij behorende analyse technieken. Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn C.V.(cv uitschrijven)

Naast de bovengenoemde feiten ben ik zelfstandig, gemotiveerd, een teamspeler, nauwkeurig en tot slot leergierig. (Je gebruikt met deze zin één keer de ik vorm ipv 2 in de komende zin.)

Het werken in teamverband gaat mij altijd goed af, maar ook zelfstandig kan ik goed functioneren. Ik ben gemotiveerd, nauwkeurig en leergierig.

Als analist(e) ben ik ervan overtuigd veel te kunnen leren. (Je gebruikt met deze zin wederom één keer de ik vorm ipv 2 in de komende zin.)
Ik ben ervan overtuigd dat ik als *** analist in het**** veel kan leren. Graag zou ik mijn motivatie toe willen lichten in een gesprek.


Met vriendelijke groet,

Voor de rest ziet ie er strak uit!
groet
Met citaat reageren