Los bericht bekijken
  #4  
Oud 11 september 2011, 18:41
Harry Harry is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 september 2011
Berichten: 2
Harry is on a distinguished road
Wink

Cealis ik denk zelf ook dat papieren belangrijk zijn. Ik wil ook niet dat ze mij de functie als Projectleider geven, dat zou teveel gevraagd zijn.

Aan de andere kant probeer ik ook cursussen en opleidingen te volgen. De persoon dat binnen ons bedrijf de opleidingen regelt daar heb ik goeie contacten mee. Ik heb eerder met mijn oude werkgevers ongeduldig aan het werk gegaan en wilde dat alles snel moest gebeuren.
Inmiddels heb ik wel geleerd dat geduld een schone zaak is. Wat ik niet had verteld met mijn eerdere verhaal is dat de Ondernemingsraad Voorzitter mij aangesproken heeft en gaf mij als raad om met geduld door te gaan met mijn werk, zodoende zal in de toekomst eerlijkheid moeten lonen. Zulk soort dingen moet je tijd voor geven, ik moet niet haastig en hebberig worden.

Binnen het bedrijf zie ik al veel veranderingen gebeuren. Rotte appelen worden 1 voor 1 aangepakt.

Papieren zijn misschien wel belangrijk maar mijn leidinggevende is ook niet in het bezit van een diploma. De kennis wat ik heb is veel meer dan hem.
Time will tell. Ik maak het beste van mijn werk wat ik nu doe en hoop dat er in de toekomst dat getollereerd word.
Met citaat reageren