Los bericht bekijken
  #4  
Oud 13 mei 2009, 21:44
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie gvo-functionaris

Hallo Rene,

Hartelijk dank voor je tips! Ik heb de brief zoveel mogelijk aangepast. Zie onderstaande tekst. Beter?

Op 28 april las ik op uw site dat u een vacature beschikbaar hebt voor een GVO-functionaris. Aangezien het gewenste profiel uitstekend aansluit bij mijn interesses, opleiding en voorkeur, wil ik mij graag kandidaat stellen. Op basis van het informatieve gesprek met mevrouw ****** op donderdag 7 mei, weet ik dat mijn reactie op prijs wordt gesteld.

Binnen mijn studie, Sociale Psychologie hield ik mij naast het doen van sociaal wetenschappelijk onderzoek graag bezig met de coördinatie van activiteiten. Hierdoor ontdekte ik talenten die ik mij fascineerden en die ik verder wilde ontwikkelen. Deze fascinatie heeft geleid tot mijn inschrijving aan de Open Universiteit waar ik aanvullende cursussen volgde binnen Management Wetenschappen. De functie van GVO-functionaris spreekt mij sterk aan vanwege het planmatige en projectmatige karakter van gezondheidsbevorderende interventies, en mijn fascinatie voor gezondheid en welzijn. Momenteel ben ik ter verdieping bezig met een vak gezondheidspsychologische interventies, waarvan ik het eerste deel reeds succesvol heb afgerond.

In mijn vorige functie was ik actief als psychologisch medewerker binnen een onderwijs-zorg instelling. Binnen deze functie was ik verantwoordelijk voor het uitvoeren van onderzoeken bij cliënten en deze te vertalen naar een helder geformuleerde rapportage. Ik was verantwoordelijk voor de contacten met diverse partijen waaronder cliënten, zorgverleners en wetenschappelijke instellingen. Tevens plande ik afspraken, bewaakte de voortgang van procedures, en organiseerde informatieavonden.

Dankzij deze ervaring ben ik uitgegroeid tot een sociale en initiatiefrijke medewerkster. Mijn enorme enthousiasme voor een functie als GVO-functionaris, neem ik graag met mij mee naar de ************.

Deze brief en mijn motivatie zou ik graag nader willen toelichten tijdens een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet
Met citaat reageren