Los bericht bekijken
  #6  
Oud 14 mei 2009, 15:08
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie gvo-functionaris

Hallo Rene,

Hardstikke bedankt voor de tips, het ikke gehalte was idd wat over the top. Ik heb gepoogd het zoveel mogelijk weg te laten, wellicht kan het nog beter. De tweede alinea vind ik zelf irritant lang, daar wil ik nog wat in snijden. Als je nog wat feedback hebt dan hoor ik het graag. Deze brief wil ik vandaag versturen. Ik laat je weten wat de reactie is.

Op 6 mei las ik op uw site dat u een vacature beschikbaar hebt voor een GVO-functionaris. Op basis van het informatieve gesprek met mevrouw ******* op donderdag 7 mei, is mijn enthousiasme gegroeid en wil ik mij graag kandidaat stellen. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik de geschikte kandidaat ben voor deze functie.

Binnen mijn studie Sociale Psychologie hield ik mij - naast het doen van sociaal wetenschappelijk onderzoek - graag bezig met de coördinatie van activiteiten. Deze fascinatie voor organisatie en planning heeft geleid tot het volgen van aanvullende cursussen. De functie van GVO-functionaris spreekt mij sterk aan vanwege het planmatige en projectmatige karakter van gezondheidsbevorderende interventies. Momenteel ben ik ter verdieping bezig met een vak gezondheidspsychologische interventies, waarvan het eerste deel reeds succesvol is afgerond. Op basis van het bovenstaande zie ik kansen inhoudelijk bij te dragen aan de ontwikkeling en uitvoering van het beleid op het terrein van gezondheidsbevordering.

In mijn vorige functie was ik actief als psychologisch medewerker binnen een onderwijs-zorg-instelling. Binnen deze functie verzorgde ik de communicatie met diverse partijen waaronder cliënten, zorgverleners en wetenschappelijke instellingen. Tevens plande ik afspraken, bewaakte de voortgang van procedures, voerde ik onderzoeken bij cliënten uit, rapporteerde ik aan de zorgcoördinator, en initieerde en organiseerde informatieavonden.

Dankzij deze ervaring ben ik uitgegroeid tot een sociale en initiatiefrijke medewerkster. Mijn enorme enthousiasme voor een functie als GVO-functionaris, neem ik graag met mij mee naar de *******.

Deze brief en mijn motivatie zou ik graag nader willen toelichten tijdens een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren