Los bericht bekijken
  #2  
Oud 18 oktober 2011, 16:23
Brammieboe
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Ziet er al netjes uit. Als ik jou was zou ik bij het stukje over je competencies al wat meer uitleg geven. Hoe weet je dat je klantvriendelijk bent? In welke situatie heb je initiatief getoond? Dat spreekt meer aan dan 'zomaar' een rijtje competencies en je prikkelt de lezer om meer te willen vragen.

En ik zou 'De reden van mijn sollicitatie is dat er bij XXX te weinig werk is om mij een jaarcontract aan te bieden. Doordat mijn huidige contract 31 december a.s. eindigt' eruit laten. Dat hoeven ze helemaal nog niet te weten, misschien wordt hun nieuwsgierigheid ernaar zelfs een reden om je uit te nodigen voor een gesprek! En deze zin klinkt negatief, terwijl je alles zo positief mogelijk wilt houden. Maak er iets van als:
'Ik wil graag deelnemen aan de HRM-stage, omdat ik denk dat de stage mij meer uitdaging biedt in het kader van HRM en mij een mogelijkheid biedt om de opdrachten van mijn opleiding uit te kunnen voeren op de werkvloer.' Misschien kan je er nog iets achteraan zetten waarom je juist bij dit bedrijf wilt solliciteren?

Succes!
Met citaat reageren