Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 november 2011, 10:39
secretaresse2011 secretaresse2011 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 november 2011
Berichten: 3
secretaresse2011 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie bank

Wat vinden jullie van onderstaande brief?


In reactie op het telefoongesprek wat u onlangs had met mijn leidinggevende mevr. XXX, stuur ik u hierbij mijn sollicitatie. Via de website en het telefoongesprek werd mij duidelijk dat XXX op zoek is naar nieuwe gemotiveerde medewerkers. Graag solliciteer ik naar een passende ondersteunende functie binnen uw organisatie.

Werken bij de XXXbank spreekt mij om diverse redenen aan. Ik voel me aangetrokken tot de XXX door het professionele karakter van uw organisatie, ik vind het prettig om in een stabiele organisatie te werken die nauw betrokken is bij de samenleving. Daarnaast stemt het mij positief dat de XXX open staat voor groei en ontwikkeling van medewerkers.

Ik vind het belangrijk om me verder te ontwikkelen en verwacht binnen de XXX de juiste groei te doormaken. Ik heb een klant- en servicegerichte instelling, heb goede communicatieve en sociale vaardigheden en ben in staat om te communiceren met mensen van verschillende werk- en denkniveaus. Verder ben ik te typeren als iemand die betrokken is en een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Mijn huidige en vorige werkgever hebben aangegeven graag te dienen als referentie.

Uiteraard ben ik bereid om daar waar nodig bij te scholen door middel van cursus of opleiding. Voor meer informatie over mij persoonlijk en mijn ervaring verwijs ik u naar mijn CV.

Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een persoonlijk gesprek
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met citaat reageren