Los bericht bekijken
  #3  
Oud 8 november 2011, 08:49
secretaresse2011 secretaresse2011 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 november 2011
Berichten: 3
secretaresse2011 is on a distinguished road
Standaard

Bedankt Wendie,

nav je reactie het een en ander aangepast!


In reactie op het telefoongesprek, dat u onlangs had met mijn leidinggevende mevr. XXX stuur ik u hierbij mijn sollicitatie. Via uw website werd mij duidelijk dat XXX op zoek is naar gemotiveerde medewerkers. Graag solliciteer ik naar een passende functie binnen uw organisatie.

Werken bij de XXX spreekt mij om diverse redenen aan. Ik voel me aangetrokken tot de XXX door het professionele karakter van uw organisatie, het lijkt mij prettig om in een stabiele organisatie te werken die nauw betrokken is bij de samenleving. Daarnaast stemt het mij positief dat de XXX open staat voor groei en ontwikkeling van medewerkers.

Na mijn opleiding ben ik gaan werken als directiesecretaresse. Inmiddels heb ik ruime ervaring in een ondersteunende functie. Ik hoop in de XXX een organisatie te vinden waarin ik mij kan blijven ontwikkelen. Met mijn klant- en servicegerichte instelling, goede sociale en communicatieve vaardigheden denk ik een goede bijdrage te kunnen leveren aan uw organisatie.

Ook ben ik accuraat, flexibel en ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken. Verder ben ik te typeren als iemand die betrokken is en een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Ik kan me vinden in de visie dat medewerkers met verschillende kwaliteiten gezamenlijk voor een optimaal rendement kunnen zorgen.

Mijn huidige en vorige werkgever hebben aangegeven graag te dienen als referentie. Voor meer informatie over mij persoonlijk en mijn ervaring verwijs ik u naar mijn CV. Graag zou ik met u willen bespreken wat de mogelijkheden kunnen zijn voor mij binnen uw organisatie.
Met citaat reageren