Los bericht bekijken
  #2  
Oud 1 december 2011, 14:02
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard

Hoi! Mooie brief, hierbij mijn reacties! Hopelijk heb je er wat aan! Heel veel succes met solliciteren!

Ik vind in de 1e zin: begonnen aan de reeds afgeronde opleiding niet zo mooi. Kun je volgens mij beter zeggen, in .... heb ik de opleiding.. afgerond. Het is niet zo relevant volgens mij wanneer je startte, staat ook in je cv.

De zin "over de nodige kennis beschik zoals bijvoorbeeld Marketing en P&O".
Zoals en bijvoorbeeld is een beetje dubbel. Misschien: kennis op het gebied van onder andere marketing (is toch kleine beginletter?) en P&O.


"Ik ben iemand die houdt van een uitdaging en zich graag wilt blijven ontwikkelen. Van nature beschik ik over goede communicatieve en sociale eigenschappen. Tevens ben ik goed in staat zelfstandig te werken".
Dit is prachtig maar waar blijkt dit uit?


"Op het moment werk ik in de Horeca. In mijn huidige baan in de Horeca"
Deze 2 zinnen zijn dubbel, ofwel 1e zin kun je wissen. Horeca is met een kleine letter.


Ik werk vaak zelfstandig. Hier komt dat zelfstandig weer terug wat je hierboven noemde. Mooi! Ofwel hier heb je je voorbeeld. Ik zou deze zin wissen en met iets sterkers komen. Misschien: Ik ben in staat zelfstandig te werken en mensen aan te sturen. In mijn huidige baan in de horeca heb ik een leidinggevende functie, dit houdt in dat ik de verantwoordelijkheid heb over..... etc.

"begrip...Dit weet ik. Maar mijn interesses zijn ook erg breed".
Persoonlijk vind ik 'dit weet ik' te veel spreek taal en niet netjes in een brief, ik zou het anders formuleren, maar misschien vinden anderen het weer origineel.. dus I dunno!

Ik heb verschillende soorten ervaringen in de
[COLOR="red"]Ik vind verschillende soorten ervaringen niet mooi klinken achter elkaar. Kan volgens mij verschillende ervaringen zijn.

Stage gelopen
Die uitdrukking vind ik niet zo mooi, volgens mij is dat spreektaal, je kunt 'gelopen' ook weghalen dan is de zin wat mooier en is het ook okay... tijdens diverse stages in mijn studie blabla...

Ook trekken (assistent-) management functies en functies als vertegenwoordiger van een (kleding)merk of samensteller van collecties mij.
Mooier is: Ook wordt ik aangetrokken door ... functies.
Met citaat reageren