Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 december 2011, 13:31
Twinnyh Twinnyh is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 27
Twinnyh is on a distinguished road
Standaard Hoe kan ik dit het beste formuleren in een sollicitatiebrief?

Goedendag allemaal,

Ik heb dringend een vraag. Vorige week zei een klasgenoot tegen mij dat het bedrijf waar ze stage had gelopen momenteel op zoek is naar een stagiaire voor een afstudeeropdracht. Het bedrijf heeft hiervoor een vacature opgesteld en opgestuurd naar me klasgenoot met het verzoek om te vragen of iemand hier interesse heeft. Me klasgenoot heeft de vacature naar mij gestuurd. Deze vacature staat niet op de website van het bedrijf. Hoe kan ik deze situatie formuleren in een sollicitatiebrief? Ik heb alvast hiervoor een poging gedaan, willen jullie controleren of dit goed is? Alvast bedankt!
--------------------------------------------------------------------------------------
Vorige week werd ik door mijn klasgenoot (moet ik hierbij ook haar naam vermelden?) attent gemaakt dat XXXX momenteel een stage vacature heeft in E-logistics. Hiervoor heb ik de vacature stagiair/afstudeerder E-logistics per mail van haar gekregen. Na het lezen over deze vacature ben ik zeer enthousiast geraakt. Dit is de reden waarom ik bij u solliciteer.
Met citaat reageren