Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 november 2013, 21:42
sarah_kh sarah_kh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 november 2013
Berichten: 2
sarah_kh is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Apothekersassistente

Hallo,

Ik ben pas afgestudeerd en wil nu graag gaan werken, heb al aardig wat vacatures gezien.
Dit is de eerste keer dat ik solliciteer, nu heb ik een brief gemaakt maar weet nou niet zeker of het een goede brief is en/of ik wat ben vergeten te melden.

Zouden jullie mij kunnen helpen met het nakijken van mij brief, ik sta open voor alle feedback.

Alvast bedankt.






Geachte meneer/mevrouw,


Met belangstelling heb ik uw website bekeken, graag zou ik bij u in de apotheek willen solliciteren op de functie apothekersassistente.

Ik ben een jonge enthousiaste apothekersassistente en ik heb afgelopen september mijn diploma met succes behaald.
Gedurende mijn stageperiode heb ik enorm veel geleerd. Namelijk hoe ik met patiënten kan omgaan, hoe ik hen kan informeren en adviseren. Zo ben ik erachter gekomen dat de accuratesse en de verantwoordelijkheid van dit vak, aspecten zijn die mij echt liggen. Ik kan mezelf verder typeren als: nauwkeurig, klantvriendelijk, eerlijk, zelfstandig en gericht op samenwerking.
Ik vind het belangrijk dat cliënten goede voorlichting krijgen over hun medicatie en ook vind ik de samenwerking tussen collega’s en sfeer erg belangrijk.
Ik leer graag nieuwe dingen en ook ben ik klantgericht. Daarnaast kan ik goed zelfstandig werken en in teamverband.

Graag zou ik mijn deskundigheid willen uitbreiden bij u in de apotheek.
Ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn motivatie, enthousiasme en verantwoordelijkheidsgevoel een aanvulling ben voor uw team.

Deze brief is slechts een eerste kennismaking daarom maak in graag verder kennis met u in een persoonlijk gesprek. Om u vooraf al meer informatie te kunnen verstrekken vindt u een uitgebreid Curriculum Vitae bijgevoegd. Uw reactie zie ik belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,
Sarah van Leeuwen
Met citaat reageren