Los bericht bekijken
  #9  
Oud 4 april 2012, 17:55
SteenbergenConsultancy SteenbergenConsultancy is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2012
Berichten: 51
SteenbergenConsultancy is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beau Bekijk bericht
Eerlijk gezegd heb ik op dit moment niet echt ambities. Ik merkte na mijn afstuderen dat ik gewoon wilde werken in mijn vakgebied en geld wilde verdienen en huisje, boompje, beestje. Dat werken in mijn vakgebied valt me tegen, omdat er veel beroep wordt gedaan op je uitdrukkingsvaardigheden. Het is veel rapportages schrijven etc.

.... Ik wil nu eerst paar jaar werken om werkervaring op te doen in de jeugdhulpverlening, jeugdzorg en dan kijk ik verder wat ik nog meer wil doen.
Ik wil gewoon een baan waar ik mijn kennis en vaardigheden kan toepassen.
Dit is precies wat ik bedoelde met het jezelf afvragen wat je drive is. Ambitie is een ruim begrip, maar ik adviseer je om een motivatie voor jezelf te bepalen waar het werken het antwoord op is. Hier ben je al goed mee op weg door wat je zegt over het willen opbouwen van werkervaring.
En ja... het houdt ook veel vervelende klussen in, en veel investeren, maar dat is allemaal onderdeel van je pad richting meer ervaren worden en beter worden in je vakgebied. Begin gewoon en ga ervoor! ;-)
__________________
Ontdekken van je kwaliteiten? Twijfel over je loopbaan of ontwikkelingen op je werk?
Begeleiding en coaching van Steenbergen Consultancy kan je daarbij helpen! Bezoek de website voor meer info.

Ook te vinden op Twitter
Met citaat reageren