Los bericht bekijken
  #1  
Oud 12 februari 2008, 22:26
Tessa27 Tessa27 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2008
Berichten: 5
Tessa27 is on a distinguished road
Thumbs down Ontzettende faalangst... kan niet ontspannen!

Sinds een paar weken heb ik binnen het bedrijf waar ik zes maanden voor werkte een nieuwe functie aangenomen. Ik ben begonnen als assistente van de sales manager, in deze functie heb ik absoluut kunnen laten zien dat ik over alle kwaliteiten van een sales manager beschik. Daardoor heeft mijn baas besloten om de sales manger waar ik voor werkte in te ruilen voor mij. Ik was er absoluut van overtuigd dat ik het aankon, denk ik nog steeds, maar op een of ander manier kan ik er niet mee omgaan. Het werk zelf is ontzettend leuk, klanten bezoeken, presentaties geven, veel onderweg en vooral de vrijheid die ik heb gekregen bevalt me erg goed.

Het rare is dat ik nu ongeveer twee maanden mijn nieuwe functie heb maar dat ik me ontzettend veel druk maak over de verkoopcijfers, er ligt zo ontzettend veel druk op me daardoor. Ik kan me absoluut niet ontspannen. Daarbij werk ik in een bedrijf met ongeveer (totaal over alle landen) 50 sales managers, het zijn allemaal mannen, ik heb echt het idee dat ik me erg moet bewijzen tegenover al die mannen. Tijdens vergaderingen heb ik het gevoel dat ze niet echt op mijn mening zitten te wachten... zulke dingen. Echt waar, geen idee wat ik hiermee aan moet. Had zo veel zin in mijn nieuwe functie maar zoals ik het nu bekijk weet ik niet of dit nou echt iets is dat ik wilde. Zo veel verantwoordelijkheid, targets en dergelijke... Ik heb echt geen idee hoe ik hier uitkom...

Kan iemand me hierbij advies geven aub?
Met citaat reageren