Los bericht bekijken
  #70  
Oud 19 april 2011, 15:09
Dadro Dadro is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 april 2011
Berichten: 11
Dadro is on a distinguished road
Standaard

Beste ajhoff,

De conclusie om niet op kantoor te willen zitten trek ik niet uit mijn huidige IT functie. Ik heb tijdens mijn opleiding 2x een half jaar stage gelopen en een half jaar afgestudeerd. Dit waren allemaal kantoorbanen, hetzij wel allemaal bij andere bedrijven. 2 daarvan waren een ingenieursbureau, 1 daarvan een productiebedrijf.

Bij mijn vorige baan ben ik naast dat ik werkzaam ben geweest als ontwikkelaar ook 4 maand projectleider geweest. Hierbij was ik al een stuk minder bezig op kantoor, maar heel veel van mijn werkzaamheden waren achter de computer: mailen met klanten, documenten schrijven (notulen, actielijsten, offertes, ureninschattingen, planningen, etc.). Daarnaast had ik wel veel contact met de klanten, hetzij face-to-face in vergaderingen, maar ook telefonisch.

Kortom, ik heb meer dan alleen mijn huidige IT functie om de conclusie te trekken dat een kantoorbaan niks voor mij is.

Ook ben ik zelf actief op zoek naar werk en ben ik ook bezig met studeren en dergelijke, andere zaken, zoals interne processen stroomlijnen e.d. Het punt zit hem vooral in het feit dat ik geen voldoening meer haal uit deze werkzaamheden.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het wel met je eens dat - om iets te kunnen veranderen - ik zelf stappen moet zetten. Dat ga ik ook absoluut wel doen, maar wil niet TE impulsief voor iets anders kiezen. Bedankt voor je reactie
Met citaat reageren