Los bericht bekijken
  #2  
Oud 16 mei 2010, 21:46
kirstenw kirstenw is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Berichten: 6
kirstenw is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicatie medewerker Kavelwinkel bij de gemeente - Graag commentaar

Hoi Nsharief,

Ik vind het ook moeilijk om een goede brief te schrijven, maar die van een ander beoordelen is altijd makkelijker ik zal proberen goede feedback te geven.

Ik zie in je CV dat je veel functies voor één of twee jaar hebt vervuld, ik kan niet zien of je promotie hebt gemaakt of dat je steeds bij een ander bedrijf bent gaan werken.
Misschien moet je extra goed motiveren wat je zo aantrekt in de baan als kavelmedewerker, zodat ze niet bang zijn dat je snel weer zult vertrekken.

In het eerste deel noem je vooral veel werkgevers en functies, misschien is het een idee om wat minder functies te noemen en in plaats daarvan een stuk of twee voorbeelden uit je werk waaruit blijkt dat je over de gevraagde capaciteiten beschikt.
Je hebt geen makelaarsopleiding, kan je bijvoorbeeld aangeven dat je historische kennis over Almere beschikt?

Als laatste kun je misschien proberen om een paar 'ik' zinnen te veranderen in 'u krijgt' zinnen, ik weet uit ervaring dat dit erg moeilijk is, maar daarbij leef je je zo goed mogelijk in in de werkgever.

Ik heb ook een paar 'foutjes' gezien;

"Binnen het bedrijf heb ik ook een andere functie bekleed, omdat ik de financiёle aspecten ook aan bloot wilde stellen."

'Aan het licht brengen' óf 'blootstellen', aan het licht brengen klinkt alsof er iets flink mis was.

"Ik heb een uitstekende communicatieve vaardigheden met het vermogen om te communiceren op alle niveaus."

Het woord 'een' weglaten.

"met een gezonde dosis humor en voldoende enthousiasme"

Ik zou 'voldoende' vervangen door 'veel'


Ik hoop dat je iets aan m'n commentaar hebt, en dat ik niet teveel miere...
Heel veel succes!
Met citaat reageren