Discussie: MBO niv 4 naar HBO
Los bericht bekijken
  #5  
Oud 14 juli 2010, 08:52
Merve50 Merve50 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 juli 2010
Berichten: 3
Merve50 is on a distinguished road
Standaard Re: MBO niv 4 naar HBO

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Goed punt. Als je hbo kunt halen, dan zou ik daar op jouw leeftijd zeker voor kiezen. Met een hbo-diploma heb je meer mogelijkheden.

Heb je gedacht aan de route vmbo>havo>hbo? Na de havo kun je elke hbo-opleiding kiezen die je maar wilt. Nou ja, een die aansluit op je profiel.

Als je mbo niet zoveel vindt voorstellen, dan is de havo misschien een betere uitdaging voor je.

En je hebt met die route nog wat langer de tijd om je te oriënteren op verschillende opleidingen en beroepen.
Ja, inderdaad Maar mijn school doet er HEEL ERG moeilijk over want ze willen mij niet weg hebben omdat ik een hele goede,nette leerling ben.Ik heb hier wel dagen over kunnen huilen omdat ik het zo erg vond, eigenlijk vind het nog steeds zo erg maar met huilen bereik je niks ! Maar het erge is nog dat zulke stomme kinderen heb mijn school en het ligt echt niet aan mij hoor bijv. ze schelden met kanker (constant), ze luisteren MUZIEK in de les ( en ondertussen wordt de docent gek ), en ze praten aldoor maar door de les heen je kan je gewoon bijna niet concentreren, en wat betreft de taal :Nederlands (zeg ik een keer dat ze vermoeiend zijn;zeggen ze dat ik een duur woord gebruik).Pff zulke dingen die mij zo irriteren Dus nu probeer ik mezelf sterk te houden...Maar ik ben ook maar een mens, en op een gegeven moment heb ik geen kracht meer, want het raakt mij echt ! Maar nu probeer maar de route zo te doen VMBO-MBO-HBO...
Met citaat reageren