Los bericht bekijken
  #6  
Oud 23 februari 2008, 18:00
zeekameel's schermafbeelding
zeekameel zeekameel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 11
zeekameel is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie ivm deeltijd MWD

Om nog even verder op je brief te reageren, in deze alinea

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mennepen Bekijk bericht
Door middel van deze brief zou ik graag solliciteren naar een functie binnen uw bedrijf bij uw vestiging in Groningen. Al enkele jaren wil ik graag de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening volgen, en nu ik mijn mbo-opleiding zo goed als afgerond heb, trek ik de stoute schoenen aan door op zoek te gaan naar een relevante werkplek, zodat ik in september van dit jaar aan de deeltijd opleiding kan beginnen.
[/I]
loopt iets niet zo lekker... ik denk dat je beter in de eerste zin al aan kan geven naar welke functie je solliciteerd en niet naar een functie (dus bijvoorbeeld: Graag solliciteer ik naar functie -X- binnen uw bedrijf in de vestiging Groningen). Verder zou ik in de 2e zin ook het een en ander aanpassen (bijvoorbeeld: Nu ik mijn MBO-opleiding zo goed als afgerond heb wil ik mijn stoute schoenen aantrekken en de opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening, die mij al enkele jaren erg aanspreekt, deeltijd gaan volgen. Om deze reden ben ik op zoek naar een relevante baan.

(wees een beetje voorzichtig met de indruk te wekken dat je opleiding belangrijker is dan de baan waar je naar solliciteerd!)

Het gedeelte in alinea 2: zoals ik al aangaf.... zou ik weglaten. Vertel liever enthousiast over je werkervaring!
succes!
Met citaat reageren