Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 december 2009, 23:26
Twijfelkont Twijfelkont is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 2
Twijfelkont is on a distinguished road
Standaard Deeltijd studie (Pabo) starten naast parttime baan en gezin?

Hallo allemaal!

Als verpleegkundige (MBO) zou ik graag een andere weg in willen slaan. Ben er heel serieus over aan het denken of ik de Pabo deeltijd wil gaan volgen. Het beroep lijkt me geweldig! Oke ieder beroep heeft zijn voors en tegens. Maar deze opleiding blijft lonken.

Ik ben me goed aan het oriënteren in de opleiding. Ik zou graag de opleiding deeltijd willen volgen omdat ik nog een parttime baan heb van 24 uur en een gezin (zoontje 1.5). Ben voor mezelf alles eens op papier aan het zetten, om te zien of mijn wens uberhaupt wel haalbaar is. Studiekosten e.d. zijn namelijk toch een groot struikelblok voor ons. Bedoeling is dan ook dat ik mijn werk, 24 uur in onregelmatige diensten, gewoon aan moet houden.

Graag zou ik van jullie ervaringen willen horen. Hoe doen jullie dat de combinatie werk, gezin en deeltijdopleiding. Waar ben je tegen aan gelopen? Waar had je niet op gerekend? Wat was moeilijk of nauwelijks haalbaar? Maar natuurlijk ook positieve ervaringen! Hoe organiseerde je je werk naast evt stage lopen?
Ervaringen van deeltijders Pabo zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn, maar andere opleidingen mogen uiteraard ook!

Heel erg bedankt voor jullie ervaringen en reacties!
Met citaat reageren