Los bericht bekijken
  #2  
Oud 12 juli 2011, 15:20
PetraV PetraV is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 juli 2011
Berichten: 1
PetraV is on a distinguished road
Standaard

Hoi Juize,

Ik ben bijna klaar met de masteropleiding journalistiek aan de RuG (ook een hele leuke opleiding) en ik heb nog wel wat tips. Maar misschien is je brief al verstuurd?
- er staan veel woordherhalingen in je zinnen. bijvoorbeeld: "Mijn hele leven ben ik al met media bezig. Op jonge leeftijd was ik al volop bezig met verschillende soorten media."
- Geef aan wat jouw talenten zijn. Waarom word je een goede journalist?
- Hoe zie jij de rol van de media in de maatschappij? Vinden opleidingen ook belangrijk!

Succes ermee!

Mocht het nou niet lukken om ingeloot te worden dan heb ik nog wel een leuke tip voor je. Ik heb zelf stage gelopen in het buitenland bij een tijdschrift en een radiostation. Vond ik heel erg leuk en uit je post merk ik dat je wel een reislustig type bent dus lijkt me ook iets voor jou! Ik heb dat gedaan via Projects Abroad, en dat is heel goed bevallen. Ze hebben veel verschillende mogelijkheden in veel landen. Kun je natuurlijk ook gewoon doen als je wel ingeloot wordt trouwens! Om ervaring op te doen en omdat het gewoon heel erg leuk is om naar het buitenland te gaan en daar aan een project mee te doen.

Succes ermee en hou me op de hoogte!

Groetjes,
Petra
Met citaat reageren