Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 april 2010, 13:17
Raister82 Raister82 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2009
Berichten: 7
Raister82 is on a distinguished road
Standaard Switch loopbaan dmv studie?

Op dit moment ben ik 27 jaar oud ( over 6 dgn 28). Ik ben nu zo’n 7 jaar werkzaam, ik heb 3 jaar als ass.store manager van een sportwinkel gewerkt en de laatste 3 jaar heb ik als Klantadviseur bij een grote bank gewerkt, door de huidige ontwikkelingen bij mijn werkgever ben ik gaan solliciteren naar een andere baan, maar wel bij mijn huidige werkgever. Met succes, omdat ik inmiddels dit 4e lopende jaar een baan als assistent verzekeringen MKB-Groot zakelijke klanten heb.

Iets wat ik ook wilde was meer BackOffice, dan de front-Office en de verkoop moet draaien. Dat is dus ook voor een groot deel gelukt, aangezien we op deze afdeling heelveel aan beheer doen. En de buitendienst medewerkers de verkoop/acquisitie. Tot op heden vind ik veel uitdaging en interessante vraagstukken op mijn pad en krijg ik zelfs de mogelijkheid ( of beter gezegd moet) om cursussen volgen ( WFT-diploma’s), dit is ook iets wat ik graag wilde aangezien het nooit verkeerd is je zelf elke keer wat bij te scholen.

Waarom heb ik dan toch vragen over mijn loopbaan? Ik ben iemand die gewoon erg van precisie en nauwkeurigheid houd en dit ook graag in mijn werk terug vindt. Dit kan ik nu wel een deel in deze functie, maar ik heb in deze korte periode het idee dat ik toch nog een andere richting in moet om echte voldoening te krijgen uit mijn werk.

Nu zou ik graag een opleiding willen doen waar ik veel bezig ben met administratieve rompslomp en veel dingen correct en nauwkeurig verwerken en wat er nog meer bij beheer van administratie komt kijken etc, daarnaast wil ik wel wat mensen om me heen hebben en nu zag ik zelf de opleiding op deze site: Hbo-opleiding Bedrijfsadministratie/SPD is dit een goed opleiding mijn kant op en zijn er nog meer opties die een beetje die kant opgaan? Ik weet meestal wel wat er aan aanbod is, maar waar ik het meeste tegen aanloop om het niet te doen of omdat ik het niet zeker weet en nu weer tips vraag is als volgt.

Kan ik zo’n opleiding naast mijn huidige werk doen, aangezien je ook stage moet gaan lopen en ik fulltime werk.
Ik werk fulltime omdat ik op dit moment samen woon en mijn vriendin studeert en een nog niet volledig salaris krijgt, waardoor ik bang ben dat we het financieel niet redden. Daarnaast hebben we een kinderwens en komt dit straks dan niet ten nadele van de studie of kind als ik een studie begin? Daarnaast stel dat ik een studie doen, dan ben ik zo 3 jaar verder, dat betekend dat ik dan een soort van switch moet maken op mijn 31e, is dat niet te oud?

Ik hoor graag jullie meningen/suggesties/ideeën!

Alvast bedankt,

Raimond
Met citaat reageren