Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 maart 2010, 21:10
maja23 maja23 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 maart 2010
Berichten: 1
maja23 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Sociaal Pedagogisch Hulpverlener

Hoi allemaal ,

Sindskort ben ik aan het solliciteren, en ik twijfel nogal aan mijn sollicitatiebrief..

zou iemand er na kunnen kijken alvast bedankt!!

NAW mijzelf

Plaats, datum

NAW bedrijf

Betreft: sollicitatie naar de functie Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
 
Geachte heer/mevrouw,
 
Middels deze weg wil ik u kenbaar maken dat ik zeer geďnteresseerd ben om als sociaal pedagogisch hulpverlener binnen XXX aan het werk te gaan.

Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om me even aan u voor te stellen. Mijn naam is XXX, ik ben 25 jaar en woon in XXX. In September 2009 ben ik afgestudeerd aan de opleiding Sociaal Pedagogisch Hulpverlening aan de Hogeschool van Amsterdam. Graag wil ik mijn opgedane kennis in de praktijk brengen. Ik weet zeker dat mijn kennis en ervaringen zeer bruikbaar zullen zijn voor mijn rol als sociaal pedagogisch hulpverlener.

De interesse om als sociaal pedagogisch hulpverlener te gaan werken, is ontstaan uit mijn stagervaringen die ik heb opgedaan binnen XXX. Als persoonlijk begeleidster heb ik cliënten begeleid en ondersteund in hun woon- en leefsituatie. Vooral het aspect ‘ondersteuning ‘ bij zowel wonen als maatschappelijk integreren spreekt mij enorm aan. Vanuit mijn interesses naar het welbevinden van jeugdigen en hun ouders heb ik van een ruime stagervaring genoten. Hierbij is een nauwe samenwerking met ouders van cruciaal belang. Het zal een wisselwerking zijn tussen ouders en de hulpverlening.

Tijdens mijn studie SPW en SPH heb ik met veel plezier en enthousiasme diverse functies uitgeoefend die relevant kunnen zijn voor de door u opengestelde vacatures. Het werken met diverse doelgroepen lijkt mij ontzettend leuk en leerzaam, mede door de uiteenlopende problematiek waarmee deze cliënten kampen

Als bijlage bij deze brief doe ik u mijn uitgebreide CV toekomen, zodat u zich een beeld kunt vormen omtrent mijn persoon en mijn mogelijkheden.
 
In afwachting van uw reactie verblijf ik.
 
 
Met vriendelijke groet,
 
XXXX
Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren