Los bericht bekijken
  #6  
Oud 16 november 2012, 11:38
vikky vikky is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 december 2011
Berichten: 4
vikky is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Catbert Bekijk bericht
Hallo Vikka,

Ik denk dat het een goede keuze is om door te zetten. HRM is echt een heel leuk vakgebied . Ik realiseer me dat ik je niet eens heb gefeliciteerd met je nieuwe baan. Hierbij alsnog.

Inderdaad, geef het een jaar en probeer in die tijd jouw perfectionisme nog meer om te zetten in een kracht. Veel plezier en succes!
Bijna een jaar later tijd voor een update. Ik heb in het begin mijn rol echt moeten verkennen en mijzelf hierin zoeken en als het ware mijn professionele zelf moeten leren kennen. De organisatie bood me hier ruim de kans toe en gedurende het jaar heb ik mezelf hierin echt kunnen ontwikkelen. Ik leerde het vakgebied kennen vanuit de praktijk i.p.v. de theorieboeken tijdens de opleiding en heb voor mezelf al meer helder welke aspecten mij enorm trekken en welke minder. Er waren hierdoor nog wel twijfel momenten, maar de kans om de ervaring op te doen en gewoon te leren was gewoon super.

Helaas heb ik gister te horen gekregen dat mijn contract niet kan worden omgezet naar vast. Gezien mijn bijbaan binnen de organisatie zou ik nu over de 3 jaar heen gaan. Ondanks dit vervelende bericht was ik blij te horen dat het niet aan mij lag. Mijn leidinggevende was erg tevreden over mij en zou mij graag willen behouden, maar gezien de externe ontwikkelingen in de sector kan een vast contract gewoon echt niet.
Erg jammer, nu is de keus voor mij gemaakt dat ik wat anders moet zoeken. De twijfels of deze rol wel voor mij zou zijn weggelegd waren nog niet helemaal verdwenen. Als het aan mij lag had ik graag willen blijven om nog meer ervaring op te kunnen doen.

Ik zal nu dus hard aan de slag moeten om op zoek te gaan naar iets nieuws. Gedurende dit jaar heb ik bevestigd gekregen dat de aspecten in het werk die te maken hadden met gezondheid, verzuim en reintegratie mij de meeste energie geven. Hier wil ik echt verder in. Maar nu moet de zoektocht weer opnieuw beginnen en moet ik concretiseren wat het dan precies is wat ik wil gaan doen. Maar misschien moet ik deze gebeurtenis zien als steuntje in de rug om echt naar datgene te zoeken wat ik al een tijd lang roep.
Met citaat reageren