Los bericht bekijken
  #3  
Oud 26 januari 2011, 15:46
Reg Reg is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 januari 2011
Berichten: 2
Reg is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je reactie. Ik zal de situatie nog iets meer uitleggen.

Bellen zou kunnen, maar in principe is mijn baas voor maar 3 dagen beschikbaar bij dit bedrijf. In principe is de band ook bijna collegiaal omdat we met maar 3 mensen op kantoor zijn (inclusief de directeur/baas dus). Er wordt dus juist veel per email besproken omdat ze niet vaak aanwezig is. Baas mailt mij ook over alle serieuze zaken. Misschien is het wel een idee om een gesprek aan te vragen over het loon als ze dat wenst..

Collega werkt hier al 3 jaar. Zij kreeg 3x een jaarcontract met elk jaar 10% loonsverhoging, haar 4e contract (vorige week verlengd) is voor een half jaar en wel zelfde loon, maar van 40 naar 36-urige werkweek. Dus inprincipe ook soort van loonsverhoging. Het is niet zeker dat het bedrijf blijft bestaan, vandaar dat ik nu weer (en mn collega ook maar) een half jaar contract krijg. Het kan dus zo maar zijn dat ik over half jaar geen werk meer heb en dan vind ik het stom van mezelf dat ik nu niet heb geprobeerd om loonsverhoging te krijgen. Natuurlijk is dit dan achteraf gepraat..

Ik hoop dat ik de situatie nu beter heb uitgelegd.
Met citaat reageren