Los bericht bekijken
  #4  
Oud 26 oktober 2008, 14:38
Noud Noud is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 4
Noud is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Assistent Controller

Bedankt voor de zinnige en nuttige tips!

Hierbij de herschreven versie.

Brief:

Eigen naam
Eigen adres
Eigen postcode/plaatsnaam
Eigen 06-nummer
Eigen e-mail adres

Naam organisatie
Afdeling Personeelsadministratie
Ter attentie van mevrouw XXXX
Postbus XXXX
Postcode plaats organisatie


Tilburg, 26 oktober 2008


Betreft: sollicitatie naar de functie van Assistent Controller met vacaturenummer XXXX


Geachte mevrouw XXXX,

Met veel belangstelling las ik over de vacature Assistent Controller op de website van XXXX. Na telefonische contact gehad te hebben met mevrouw XXXX over de inhoud van de functie ben ik nog enthousiaster geworden. Omdat de functie-eisen bijzonder goed aansluiten op mijn opleiding en interesses, wil ik graag solliciteren naar deze functie. Het wonderlijke en unieke aspect van uw merk XXXX spreken mij daarnaast erg aan. Uit de mediaberichten heb ik vernomen dat XXXX actief werkt aan de verdere groei en uitbreiding van haar activiteiten. Als Assistent Controller denk ik een goede bijdrage te kunnen leveren om dit doel te kunnen bereiken.

Door de studie Bedrijfseconomie en mijn werkervaring bij diverse organisaties heb ik een bijzondere voorliefde gekregen voor bedrijfseconomische stuurinformatie en verdere professionalisering en sturing van de interne organisatie. Mijn afstudeeropdracht stond dan ook volledig in het teken van prestatiemanagement. Tijdens deze periode heb ik gemerkt dat ik zelfstandig en resultaatgericht werk en dat ik creatief en flexibel kan omgaan met onverwachte en met complexe situaties.

Het lijkt mij dan ook een uitdaging om als Assistent Controller bij XXXX aan de slag te gaan. Met mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie.

Uiteraard ben ik bereid om mijn sollicitatie mondeling toe te lichten. Ter informatie ontvangt u tevens mijn curriculum vitae. Uw reactie zie ik met veel belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,



(Handtekening met daar onder eigen naam)


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren