Los bericht bekijken
  #5  
Oud 17 december 2007, 11:03
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: HBO psychologie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Ik studeer zelf HBO psychologie in Leiden. Je krijgt op HBO ook onderzoek en statistiek. Het is best wel verwant aan de stof op de universiteit. Want mijn vriendin studeert psychologie op de universiteit. Ze kon mijn stof voor onderzoek en statistiek goed gebruiken, want zij kreeg het in Engels. Voor mensen die weinig kennis hebben van wiskunde, is geen probleem. Je moet alleen wel extra inzetten. Je moet er wat voor doen. Je hoorcolleges volgen en voorbereid zijn op de werkcolleges sowieso maar goed paar keer doornemen. Dan haal je het wel. Je moet wel van lezen en leren houden want de stof is niet weinig. Spss (is een verwerkingsprogramma van gegevens) vind ik echt hatelijke vakken, het is een vak voor onderzoek en statistiek. Maar de rest valt mee. Ik heb aankomende week tentamens. Hopelijk haal ik. Mocht je vragen hebben, laat je email achter. Ik neem wel contact met je.'

Groetjes
Ik ben wellicht ook geinteresseerd in deze opleiding.
Ik doe MBO Bedrijfsadministratie, het laatste jaar en ben benieuwd welke vakkane je krijgt bij Psychologie HBO.
En omdat bedrijfsadministratie zo'n totale andere opleiding is, of dit wel haalbaar is voor mij
Met citaat reageren