Los bericht bekijken
  #3  
Oud 13 juli 2011, 17:46
madje88 madje88 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2011
Berichten: 16
madje88 is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief

Hallo Juize,

ik ben het eens met Petra! Wel een leuke mogelijkheid. Ik heb ook nog wat tips voor je, ik hoop dat je hier wat mee kunt (als het nog niet te laat is )

* ...radiouitzendingen; ik was van alles op de hoogte. (tweede deel van de zin is een gevolg van het eerder genoemde en mag dus met een puntkomma worden toegevoegd. Maakt het meer een geheel.)

* Het stuk over INholland is héél erg negatief. Probeer je hierin te beperken; het geeft jou als persoon ook een negatief tintje. Zeg bijvoorbeeld dat je na een aantal negatieve ervaringen hebt besloten te stoppen met die opleiding.

* ..Journalistiek behalen --> PUNT. aan het einde van de zin

* Ik ben dagelijks up-to-date met de laatste medianieuwtjes. Ik volg dagelijks de kijkcijfers, ik luister dagelijks naar de nieuwste tracks en ik ben vaak aanwezig bij verschillende televisieopnames. --> wel erg veel herhaling van dezelfde woorden. Staat een beetje saai en ondoordacht. Probeer te variëren in je taalgebruik.

* Gebruik niet zo vaak het woord 'enorm'... dit is 'enorm' subjectief en komt ook heel kinderlijk over. Pas hiermee op!

* ..zal gaan zijn --> PUNT.

Ik hoop voor je dat je hier iets mee kunt! Zou leuk voor je zijn, al is versnellen wel echt heel pittig hoor Succes!
Mvg
Mandy.
Met citaat reageren