Los bericht bekijken
  #4  
Oud 3 december 2014, 12:04
Eileen Eileen is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 november 2014
Berichten: 5
Eileen is on a distinguished road
Standaard Brief aangepast graag commenteer

Beste Marieke, Bedankt voor je commentaar. Ik heb de brief aangepast en zou graag nog tips krijgen of aanvullingen hierop. Bij voorbaat dank!

Geachte mevrouw xxxxxxxxxxxxx,

Gemotiveerd en blij met deze kans reageer ik graag op uw vacature voor Jobcoach/Werkbegeleider binnen uw organisatie. Na de vacature en uw website te hebben gelezen was ik meteen enthousiast.

Wat mij aanspreekt in uw bedrijf is het brede en veelzijdige aanbod binnen de vervoersbranche en dat u zich bezig houdt met maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ik vind het een uitdaging cliënten weer te laten participeren in de samenleving. Bij gemeenten en het commerciële re-integratiebedrijf heb ik veel ervaring opgedaan met het begeleiden van werknemers met een grote afstand tot de arbeidsmarkt op de werkplek of tijdens een proefplaatsing. Daarnaast heb ik werkgevers ondersteunt. Voor verdere verdieping in het vak heb ik vorig jaar het certificaat voor jobcoach behaald.

Als persoon ben ik betrokken, duidelijk en doortastend. Als coach ben ik motiverend, stimulerend en ondersteunend. Ik vind het van belang gericht te zijn op de mogelijkheden en werknemers zelf keuzes te laten maken over werk (toekomst) zodat zij leren zich zelfstandig te kunnen handhaven en ontwikkelen als werknemer.

Graag word ik uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek, zodat ik mijn motivatie persoonlijk kan toelichten. Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Ellen Stubbe
Met citaat reageren