Los bericht bekijken
  #8  
Oud 3 augustus 2006, 20:33
biatch!! biatch!! is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2006
Berichten: 10
biatch!! is on a distinguished road
Standaard Re: ik vind alles leuk, maar 1 ding weet ik wel. Ik wil weer studeren!!!

Welke kleur heeft jouw parachute?

Ik ben dit boek, dat iedere deelnemer aan de loopbaanactie ontving, nu aan het lezen. Er staan heel veel opdrachten in die je aan het denken zetten.

Wat wil ik nou eigenlijk het liefst?

Met mensen werken is een ding dat zeker is. Verder veel gezelligheid en een goed salaris. Maar ja, wie wil dat nou niet? Met mensen werken vind ik leuk omdat ze wat terugzeggen en omdat ze gezelligheid met zich meebrengen (niet altijd natuurlijk ;-)) Daarbij vind ik veel collega’s om mij heen ook erg belangrijk, omdat je dan ook meteen weer sociale contacten hebt. Mensen helpen en adviseren vind ik ook leuk.


Wat heb ik de wereld te bieden?

Ehm?.ja wat eigenlijk?? Kennis over uiterlijk en dat is heel breed. Maar, is dat dan het enige wat ik de wereld te bieden heb? Ik denk het niet, maar wat heb ik dan wel te bieden? Dat hoop ik op 4 augustus uit te vinden. Dan mag ik de hele dag testen maken om daar achter te komen.

Wat zijn mijn talenten?
Geen idee, eigenlijk.. Dus weet ik ook niet waar ik ze voor kan gebruiken. Mensen in mijn omgeving vinden dat ik goed kan praten, goed kan luisteren en dat ik erg goed ben in mijn zin door drijven. En dat als ik iets wil en mijn zin er op zet, dat dan ook moet gebeuren. Ik weet dat ik goed met mensen om kan gaan. En heel geduldig kan zijn en niet snel een oordeel heb


Ik wil reizen en avontuur meemaken, maar tegenwoordig moet je overal hbo voor hebben. Is het niet? Ik wil niet mijn hele leven voor dezelfde werkgever werken, daar krijg ik het benauwd van.

Op 4 augustus heb ik allemaal testen…. Via Google heb ik een aantal testen gevonden, alleen kan ik het geduld moeilijk opbrengen om het helemaal af te maken.
[Ook al lees ik het boek, nog steeds weet ik niet wat voor studiekeuze of wat voor carričrekeuze ik wil maken. Vrijdag 4 augustus heb ik mijn tweede gesprek met Bert, dus ik hoop dat vanaf vrijdag mijn traject echt van start gaat.Sorry dat ik jullie lang heb laten wachten op mijn stukje. Als ik mijn testen heb gedaan ga ik meteen weer een stukje schrijven!]
Met citaat reageren