Los bericht bekijken
  #8  
Oud 15 december 2014, 19:12
elifecoach elifecoach is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2010
Berichten: 18
elifecoach is on a distinguished road
Question Middels vele feedback via mail deze versie! Bedankt

Betreft: stage.
Plaats, datum,
Geachte mevrouw <naam>,

Via mijn werkcoach Mvr. <naam> heb ik begrepen dat uw <organisatie> open staat voor stagiaires. Ik ben stagiair (pro-bono) kwaliteitsmanagement op een deeltijdopleiding. Mijn opdracht is een onderwerp te vinden voor mijn scriptie en ik denk dat uw afdeling “kwaliteitsbewaking voeding” perfect aansluit op mijn hypothese(n) en ondezoeksvragen. Deze wil ik graag in overleg met uw afdelingshoofd bepalen. Mijn scriptie zal dan ingaan op de onderzoeksvragen en hypothese(n). Het gaat om de periode van februari tot en met mei 2015. Ik kan 6 tot 12 uur per week aanwezig zijn.

Uw organisatie spreek me aan omdat de reisafstand kort is, ik geďnteresseerd ben in voeding en affiniteit heb met voeding combinatie met kwaliteit ((melk)poeder in China ). Mijn broer heeft namelijk francices gehad onder de naam <naam>. Daar heb ik ervaring opgedaan met de voedselveiligheid en -kwaliteit (HACCP). Tevens ben ik ook ondernemer geweest in de vorm van lifecoach bij <naam bedrijf>. Zoals u ziet zit het ondernemen in ons bloed, want mijn ouders warren ook jarenlang ondernemers. In hun bedrijf heb ik mijn basis ontwikkeld van mijn improvisatievermogen en klantgericht werken.

Met mijn theoretische kennis van kwaliteitsmanagement en met mijn ervaring in de voedingssector hoop ik een positieve bijdrage te leveren aan uw team op de afdeling “kwaliteitsbewaking voeding”. Ik denk bijvoorbeeld aan het onderzoeken van de relatie tussen uw afdeling “kwaliteitsbewaking voeding” en welke invloed de kwaliteitsexperts hebben op de organisatie- en productieprocessen. De samenwerking met uw kwaliteitsteam en mijn praktische ervaring kan ik dan bijvoorbeeld reflecteren in mijn scriptie. Uit mijn Belbin test blijkt dat ik een brononderzoeker en zorgdrager ben die enthousiast, communicatief, nauwkeurig en zorgvuldig is, de kwaliteit bewaakt en zorgt dat de dingen op tijd gebeuren.

Voor nadere gedetailleerde informatie verwijs ik naar mijn curriculum vitae. Ik hoop dat u mij zult uitnodigen voor een persoonlijk gesprek, om de mogelijkheden en eventueel een samenwerking verder te bespreken. Mocht u vooraf vragen hebben dan kunt u uiteraard contact opnemen met mij of mijn werkcoach Mvr. <naam>.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren