Los bericht bekijken
  #4  
Oud 14 januari 2011, 21:38
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Forensic science opleiding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingrid-xd Bekijk bericht
ik wil na dit schooljaar graag forensic science studeren in leeuwarden, ik wil echter eerst graag wat meer hierover weten. ben al naar verschillende opendagen geweest, maar daar blijft alle informatie wat oppervlakkig, ik heb wat meer diepgang nodig. wie kan wat vertellen over deze opleiding?

wat zijn de mogelijkheden, welke vakken kun je volgen, wat is de voertaal, is het leuk om te doen, heb je veel college's of is het meer praktijk? enz.

groetjes,

Ingrid
Hallo Ingrid,
Ik wil in 2011 ook beginnen met Forensic Science in Leeuwarden, en als ik het goed begrijp zit jij in het 2e jaar..Ik ben naar open dagen geweest etc. maar ik zit nog met 2 vraagjes en hopelijk kun jij die beantwoorden.
1. Hoe zit het nou precies met de voertaal, lessen zijn in het Nederlands, maar zijn alle boeken in het Engels of Nederlands of 50/50? En moet je hiervoor de Engelse taal goed beheersen?
2. Op de site staat dat forensic science een onderdeel is van biotechnologie...
En ik krijg het idee dat je de 1e en 2e jaar biotechnologie hebt zodat je heel veel dingetjes weet over al die biotechnologie ter voorbereiding op je specificatie; voeding, forensic science, nog diepere biotechnologie...Maar uit de open dagen krijg ik weer het idee dat je gewoon 4 jaar forensic science doet en dat blijkt ook uit Diana's verhaal.
Hoe zit het nou? Help!
Met citaat reageren