Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 november 2010, 22:32
kjoetie kjoetie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Berichten: 5
kjoetie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief opleidingsplaats Verpleegkunde duaal, graag feedback

beste dames en heren ik hoop dat u mij kunt helpen, ik zou namelijk intens graag willen starten met een duale opleiding tot verpleegkunde hiervoor is vereist dat je aangenomen wordt binnen een instelling. Ik heb alleen nog nooit een sollicitatiebrief geschreven, enige hulp is dus welkom, dus laat alstublieft uw ongezoute mening los.


Graag wil ik solliciteren op de duale opleidingsplaats tot HBO verpleegkunde volledig. Wat kan ik u geven, uiteraard mijn volledige inzet binnen de instelling en opleiding, daarnaast ben ik flexibel inzetbaar ook op zon en feestdagen, een doorzetter en kan ik bijdragen aan een gezellige professionele werksfeer.

Verpleegkunde zou mij alles kunnen bieden wat ik in een beroep zoek, namelijk contact met mensen, advies geven, verzorging wellicht ook behandeling. Daarnaast de verantwoording die je wordt toevertrouwd, en op den duur ook aansturing van collega´s. Binnen mijn huidige werk heb ik hier al wat ervaringen opgedaan wat betreft aansturing van collega´s en het geven van advies, in dit geval AV en UAD geneesmiddelen en voedingsupplementen. Het ….. heeft bij mij een voorkeur aangezien u o.a. op de spoed eisende hulp alle patiënten kunt opvangen, ongeacht de ernst van het letsel. Dit is ook de afd. en het team waar ik, zodra dat een optie is graag zou willen werken.

Tijdens de open dag op de HAN 20 november jl. werd me wederom duidelijk gemaakt waarom graag in dit beroep wil werken. Vrijwel alle facetten zijn ontzettend interessant. Verder vindt ik het een veelzijdig beroep waarin je naast de zorg voor de patiënt ook een rol speelt in de coördinatie om de patiënt heen.

Ik denk dat ik geschikt ben voor deze opleiding en vorm van onderwijs omdat ik mij goed realiseer wat het inhoud, dat ik er de discipline voor kan opbrengen, en een goede motivatie heb.

bijvoorbaat dank voor reacties
Met citaat reageren