Los bericht bekijken
  #1  
Oud 23 juni 2007, 21:10
Grada Grada is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2007
Berichten: 9
Grada is on a distinguished road
Standaard sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag

Ik wil graag gaan werken als administratief medewerker, maar ik heb geen ervaring. Commentaar graag.

Voor een groothandel in tabakswaar.
Gevraagd administratief medewerksters. Geen ervaring vereist!!!

Naam bedrijf
T.a.v.
Adres

Plaats, datum


Betreft : sollicitatie op de functie van administratief medewerker


Geachte heer, mevrouw,

Met veel interesse heb ik uw advertentie in xxxx van 6 juni j.l. gelezen waarin u op zoek bent naar een administratief medewerker. Naar deze functie zou ik graag willen solliciteren.

Na bijna tien jaar met plezier in de horeca als bedieningsmedewerkster werkzaam te zijn geweest, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. En omdat ik een functie van administratief medewerker ambieert lijkt dit voor mij een unieke kans.

Door de ervaring in de horeca kan ik goed met mensen omgaan, ben ik stressbestendig en flexibel. Ik kan zelfstandig werken, goed omgaan met een wisselende werkdruk. Ben zeer behulpzaam tegenover klanten en collega's, ben representatief en heb een groot doorzettingsvermogen.
Daarnaast ben ik leergierig en meer dan bereid om eventuele opleidingen te volgen. Ik heb al computerervaring, maar zou dit graag willen verbreden.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie in een oriënterend gesprek toe te lichten.

Met vriendelijke groet,



xxxxxxxxx

Bijlage : curriculum vitae
Met citaat reageren