Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 juni 2010, 14:40
amun amun is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juni 2010
Berichten: 1
amun is on a distinguished road
Angry HBO-Archeologie te duur!

Beste mensen,

Nou ben ik opzoek naar een opleiding die bij mij past. Ben momenteel mn mbo opleiding sociaal juridisch medewerker aan het afronden.

Na vele studiekeuzetests en een leerproces ben ik van plan om te beginnen met HBO archeologie te Deventer. Nou is er maar 1 school in heel Nederland die deze opleiding biedt. Maar na het zien van de hoogte van het collegegeld ben ik geschrokken, nou heeft het te maken met feit dat het om een particuliere hogeschool gaat(zoals de LOI NHL etc) maar het is wel een punt waar ik zeker aan moet denken voordat ik daadwerkelijk me ga beginnen.

Nu is mijn vraag: Hoe moet ik als alleen student zijnde(geen werkende dus!) een bedrag van 3000 euro excl. boekengeld etc betalen? Ik doe nu namelijk MBO zoals het hierboven te lezen is, maar daar was het allemaal goed geregeld, ik betaalde maandelijks een bedrag totdat ik uiteindelijk mn hele schuld afgelost had. Heeft iemand een suggestie? Want om naar Deventer te verhuizen vanuit Groningen zal ook weer geld kosten, en om elke maand dan ook nog huurkosten etc te betalen moet je bijna wel rijke ouders hebben denk ik...

Heeft iemand een voorstel/suggestie voor mij? Ik kan me namelijk geen ander HBO opleiding bedenken
Met citaat reageren