Los bericht bekijken
  #10  
Oud 15 februari 2011, 12:05
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile sph thuisstudie

Hallo ik zou voor SPH niet een thuisstudie gaan doen. Ten eerste mis je het contact met mede-studenten en de leraren en voor deze studie moet je veel groepsopdrachten doen en ook voor jezelf veel doen. Het persoonelijke contact is voor deze studie gewoon broodnodig. Daarnaast is het zo dat je bij de NTI naast het cursusgeld apart het examengeld moet betalen. Per examen is dat nu 70 Euro. Ik moet wel zeggen dat de studieboeken heel goed zijn van de NTI het is geen gekopieerd materiaal. Daarnaast kun je bij de NTI een losse HBO-module volgen om te kijken of het wat voor je is. De begeleiding is redelijk te noemen maar vind het forum van hun niet super. Daarnaast heb je de eeuwige discussie over welk diploma meer waard is die van bijvoorbeeld Windesheim of de NTI of de LOI. De een vind het totaal niks en de ander vind het getuigen van veel zelfdiscipline wat uiteraard zo is. Ik denk dat je voor jezelf moet uitmaken waar je veel geld en energie in wil stoppen en wat het uiteindelijk voor jou oplevert.
Met citaat reageren