Los bericht bekijken
  #7  
Oud 8 februari 2008, 14:32
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: of mezelf, of de rest van de wereld teleurstellen?

Mijn complimenten. Je kent jezelf goed.

Met deze eigenschappen zie ik jou in een omgeving werken waar je een duidelijke afgebakende taak hebt. Dit zou een trainersfunctie kunnen zijn, maar dan wel elke keer dezelfde training en dat je goed weet wat je moet doen.

Ook je suggestie om een training te schrijven, te ontwikkelen lijkt mij een goede optie als je deze vaardigheden hebt.

Mocht het geven van trainingen je toch niets lijken, dan zou ik op zoek gaan naar een HBO functie met een duidelijke omschrijving. Niet een leidinggevende functie, maar een functie waarin je precies weet wat je moet doen, maar die wel een uitdaging geeft om jezelf nog beter te leren kennen. Dus een baan waarin je af en toe je grenzen kunt verleggen om zelfvertrouwen te krijgen. Ik zou dan wel opzoek gaan naar een coach in het bedrijf die je kan begeleiden.

Ook een externe coach kan je helpen. Ik coach bijvoorbeeld ook mensen die tegen "dingen" op de werkvloer aanlopen en niet weten hoe hier mee om te gaan. Er zijn vast meer loopbaanbegeleiders die dit doen.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren