Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 december 2010, 17:37
Wybertje Wybertje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 1
Wybertje is on a distinguished road
Question Help, ik weet niet wat ik wil na de havo!

Hallo,

Ik zit in 5 havo en moet binnenkort dus mijn studiekeuze gaan maken, maar ik weet nog helemaal niet wat ik wil worden! Mijn probleem is dat ik niet weet wat ik leuk vind en daarom een hele brede opleiding wil. Als ik beschrijvingen van studies lees kan ik me ook nooit een voorstelling maken van de beroepen die je met die studie kunt doen.

Ik heb een E&M profiel, en ik wil in ieder geval een studie doen met veel mogelijkheden wat betreft uitwisselingen en stages in het buitenland. Daarnaast spreekt het organiseren van dingen mij wel aan.

Ik ben nog geen studie tegengekomen die me ECHT leuk lijkt. Ik zat te denken aan International Business and Management, Journalistiek en Communicatie, maar bij alle drie deze opleidingen zijn er slechts een paar punten die me leuk lijken en ook een aantal punten waar mijn interesse totaal niet naar uit gaat. Ik wil een opleiding die internationaal georiënteerd en economisch is (International Business and Management), gecombineerd met Journalistiek EN Communicatie en met de nadruk op organisatie.

O, en ik heb al heel veel studie- en beroepskeuzetests geprobeerd, maar daar wordt ik niet veel wijzer van.

Wie kan me helpen?
Met citaat reageren