Los bericht bekijken
  #2  
Oud 2 maart 2010, 16:27
Mille-baci Mille-baci is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 maart 2010
Berichten: 1
Mille-baci is on a distinguished road
Wink Re: Sollicitatie voedingsassistent, alle reacties zijn welkom

Momenteel ben ik werkzaam als kok bij XX in XX . Hier heb ik tot dusver met plezier gewerkt echter ben ik op dit moment toe aan een nieuwe uitdaging. Met veel belangstelling heb ik dan ook de vacature gelezen op de internetsite van het XX.
*)Ik zou de bovengenoemde omdraaien eerst zeggen met veel belangstelling... en dan momenteel ben ik werkzaam...

Na de inhoud van de vacature goed te hebben gelezen, ben ik zeer geďnteresseerd om aan deze functie invulling te geven.
*)Na de vacature goed te hebben bestudeerd/of gelezen hebben is ook goed, Functie invulling te geven klink beetje raar tegezij je toelicht wat je ermee bedoelt.
Vooral de diversiteit van de werkzaamheden spreekt mij aan.
De omgang met de patiënten; het is voor mij een uitdaging om de mensen zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen en begeleiden in het herstelproces.
*)De zin loopt niet helemaal soepel "'De omgang en helpen van de patiënten is een uitdaging voor mij"'

Succes ermee!


Graag geef ik in een persoonlijk gesprek een toelichting over de achtergrond van mijn carričreswitch en de toegevoegde waarde die ik met deze achtergrond voor u kan hebben.
*)kan je beter zeggen en de toegevoegde waarde die ik met deze achtergrond voor u /het bedrijf kan betekenen.
Met citaat reageren