Los bericht bekijken
  #2  
Oud 4 juni 2016, 13:49
Klavertje Klavertje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2016
Berichten: 2
Klavertje is on a distinguished road
Standaard

Kijk even wat je van mijn aanvullingen vindt. Let goed op je spelling!

Geachte Heer/Mevr.
hierbij wil ik graag reageren op de vacature voor helpende die ik op uw website ****** heb gezien.

Ik heb de opleiding Helpende zorg en welzijn afgerond en wil graag verder leren naar Verzorgende IG 3. Door mijn opleiding en ervaring, heb ik het altijd bijzonder gevonden om mensen te stimuleren en te ondersteunen in het uitvoeren van dagelijkse activiteiten (?).

Het helpen om weer de regime te krijgen vinden de cliënten zelf ook heel belangrijk ik probeer dan ook de aansturing en de motivatie te geven zodat de cliënten toch nog zelfstandig kunnen zijn.
[deze zin loopt niet lekker... wat vind je van: Cliënten helpen om zelf weer de controle in handen te krijgen vind ik erg belangrijk, mijn doel is dan ook om hen hierin te ondersteunen. Samenwerken met cliënten staat bij mij centraal, dit komt de vertrouwensband en de relatie ten goede.

Ik heb in diverse instellingen gewerkt als helpende.. Niet alleen in Nederland maar ook in het buitenland ben ik als helpende werkzaam geweest. Steeds weer heb ik prettige contacten gehad met de cliënten en hun families; het contact is naast inspirerend ook steeds weer een persoonlijke uitdaging. Ik heb affiniteit met de zorgindustrie, ben een zorgzaam persoon, gemotiveerd en leergierig. Medeleven en inlevingsvermogen is voor mij een vanzelfsprekendheid.

Het lijkt mij een leuke uitdaging om als helpende bij uw instelling aan de slag te gaan, en in de loop der tijd verder te kunnen groeien als helpende. Met mijn gemotiveerde houding weet ik zeker een positieve bijdrage te kunnen leveren als helpende binnen uw organisatie.

Ik hoop dat ik uw voldoende heb kunnen overtuigen van mijn motivatie en hoop deze mondeling te kunnen toelichten in een persoonlijke gesprek.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren