Los bericht bekijken
  #1  
Oud 26 september 2006, 17:13
marcmarieke
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Open sollicitatie office manager/accountmanager

Ik wil graag de kant op van hippisch management (zie ander topic). Daarom heb ik besloten een consultancybedrijf aan te schrijven met een open sollicitatie. Graag jullie reactie:

Geachte *********,

Bijgaand zend ik u een open sollicitatie voor de functie van office manager / accountmanager, evenals mijn curriculum vitae.

Mijn huidige baan als sales representative is een functie waarin ik mij goed thuis voel. Klantgerichtheid, accuratesse en initiatief tonen zijn enkele eigenschappen welke ik als hoofdpunten van deze functie zie, eigenschappen welke ik zeer zeker in mijn bezit heb. Echter, de branche waarin ik op dit moment werkzaam ben is niet degene welke ik ambieer. Vanuit hobbymatig opzicht en gezien voorgaande opleidingen is mijn interesse in de paardenhouderij niet gering te noemen. Ook heeft mijn huidige studie (NIMA-A Marketing) mij doen besluiten mij meer toe te spitsen op de combinatie marketing en paardenhouderij.

Om meer ervaring op te doen zou ik graag werken binnen een hippisch georiënteerd bedrijf als officemanager (secretaresse) danwel accountmanager. Deze twee uitersten kan ik uitstekend combineren dankzij mijn eerder genoten opleidingen.

Voor meer informatie verwijs ik u naar mijn CV. Graag kom ik mijn sollicitatie toelichten in een persoonlijk gesprek. [/FONT]

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren