Los bericht bekijken
  #3  
Oud 27 maart 2006, 17:44
sanka sanka is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2006
Berichten: 10
sanka is on a distinguished road
Standaard Re: wie wil dit voor mij nakijken!!!!!!!!! graag reacties

[font=Courier New]naam: ...........
adres:
postcode, woonplaats:
telefoon nummer:

naam: kinderopvang hilversum
adres:
postcode, woonplaats:


Hilversum 00-00-2006

Betreft: open sollicitatie als kinderleidster


Geachte heer/ mevrouw (naam ),

[/font]
[font=Courier New]Zijn er vacatures bij uw bedrijf voor een enthousiaste kinderleidster?

Ik heb mijn spw 2 helpende welzijn succesvol afgerond. En zit nu in mijn laatste jaar van spw 3, die ik dit jaar afrond.[/font]
[font=Courier New]
In mijn studie heb ik veel stage gelopen, waardoor ik de enige ervaring heb kunnen opdoen en mijn keuze voor kinderopvang definitief is.

De leeftijd van de kinderen waar ik mee gewerkt heb verschilt van babys tot na schoolse opvang.
Echter geef ik de voorkeur aan baby's dreumesen en peuters, omdat ik op deze leeftijd de ontwikkeling van het kind mee maak en het kind zie groeien.Hier ben ik mede verantwoordelijk voor.

Onder het term kinderleidster versta ik de volgede taken als voorlezen, verschonen, voeden, maar het belangrijkste vind ik dat je als leidster je in het kind moet kunnen verplaatsen. Je moet met zijn/haar behoefte kunnen voldoen en mee gaan in de belevingswereld van het kind.

Ik ben zeer flexibel ingesteld en kan zowel zelfstandig als in een teamverband werken, waarbij ik communicatie een belangrijk item vind, zowel met collegas als met de ouders van de kinderen.
Ook ben ik zeer creatief, en neem als nodig het initatief.

Voor vedere informatie verwijs ik u door naar mijn cv. Ook vind u daar referties die voor mij in staan.

Mocht er in uw bedrijf een vacature zijn, dan houd ik mijn aanbevolen. Ik ben van zelfsprekend bereid mijn brief nader toe te lichten in een gesprek.

Met vriendelijk groet,


Bijlagen: Curriculum Vitae [/font]