Los bericht bekijken
  #2  
Oud 11 augustus 2011, 15:52
MrMJ MrMJ is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2011
Berichten: 7
MrMJ is on a distinguished road
Standaard

Hallo Bensje,

Ik heb je brief gelezen en nog wat aandachtspuntjes gevonden.

-De eerste zin is te lang en loopt niet helemaal lekker. Door de jaren heen ben ik vaak ingezet als het aanspreekpunt op een afdeling voor vragen over de software waar de bedrijven mee werkten. Het helpen en leren begon ik steeds leuker te vinden.

Ik zou zelf iets schrijven als: in de afgelopen jaren ben ik binnen ons bedrijf vaak het aanspreekpunt geweest voor vragen over de werking van de software.

Ik heb gemerkt dat het uitleggen mij veel voldoening geeft/ iets is wat mij ligt/iets is waar veel plezier aan beleef/ etc

- je schrijft een aantal keer het woord uitdaging. Dit is een vaag en algemeen begrip. Misschien kun je uitleggen wat je dat zo uitdagend lijkt en waarom je voor het onderwijs (kinderen) hebt gekozen en niet voor een carričre als bijv. trainer in een bedrijf.

- Het stukje over je eigen vaardigheden moet verdient inderdaad nog wat toelichting; hoe blijkt dan dat je zeer sociaal bent bijvoorbeeld. Kijk ook eens naar het AIDA schema wat op deze website te vinden is. Daarnaast zou ik proberen de brief nog meer te richten op de specifieke wensen van de school, zoals dat koken.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Succes met solliciteren
Met citaat reageren